Beroepscode
De VYN stimuleert de kwaliteit van het beroep en de opleidingen. De leden en de door de VYN erkende opleidingen voldoen aan bepaalde kwaliteitscriteria. De leden hebben een gedegen opleiding, volgen verplichte bijscholingen, houden zich aan de Beroepscode en zijn aangesloten bij een klachtenregeling.
Logo van de VYN
Ben je VYN-lid? Neem dan ons logo op als keurmerk in je advertenties of op je website!
Met dit logo maak je een goede eerste indruk, schep je vertrouwen en vergroot je je herkenbaarheid bij jouw klanten. Bovendien kun je zo laten zien waar jij voor staat: kwaliteitsyoga.
> Logo van de VYN (Wanneer je lid bent, kun je wanneer je ingelogd bent het logo downloaden)
Klachtenprocedure
Je yogadocent wil op professionele wijze voldoen aan je verwachtingen en kwalitatief goede lessen aanbieden. Jij en je yogadocent doen er van alles aan om de lessen zo prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over de lessen of over de docent. Dan is het goed om een klacht kenbaar te maken. Niet alleen voor jezelf, maar misschien ook voor andere cursisten. Ook je yogadocent hoort graag je klacht zodat hij/zij voor een oplossing kan zorgen.
Yoga en BTW
In deze almanak vind je informatie over BTW en omzetbelasting.